Tuesday, July 5, 2011

Lama x update, Now im Updating it..hehe

ellow semua.....hah! i dah lama dah tak update memoir aku nie...kadang2 malas bah mau buat....mau buat itu ini lah lagi,,,,haiizzz....tapi ole kerna skrg i free sikit, nak share la sikit pasal apa yg berlaku nie...hehehe....skrg nie i dah masuk sem 3 dah...setahun sdh di ip keningau nie...final exam sem nie...betul2 saya takut...memang kena prepare awal....sebab tulah saya betul2 nak stdy hard skrg.....tapi game masi main..:P

walauapapun, apa yg ingin saya kongsikan di sini ialah saya nak mencapai azam saya tahun ini...saya nak belajar...x sdh nak macam dulu, malas mau baca nota and main game sejaa....seriously im focusing more on my stdy now...i dont care what happen to my surrounding now because its really unimportant for me....apa yang berlaku, berlakulah.....tak kisah sdh...sem 3 nie, memang byk perkara malang berlaku terhadap aku..sgt3 byk...hanya Tuhan sahaja tahu masalahku hingga aku nangis seorang diri....syukurlah sebab saya kini seorang sahaja di dorm...ada kawan, tapi makan kawan...bikin sakit hati tapi biarlah....malas udah nak melayan karenah semua nie....

sedar tak sedar, memang banyak yg telah berubah di sekitar saya kini....sepa sangka kan....ada cerita disabotaj lah, dibackstab lar, diumpat, dibuat2 cerita supaya org benci lah, di anti lagi....haiiihh..tak abis2 tau masalah nie,....but apa yang bole kita buat ialah diam2 je dan berserah kepada yang Esa....orang berubah kerana diri mereka pun berubah...so kalau ada yg menyakitkan hati, kita umpat je dlm hati..:) but forget everything, study must go on...hehehehehehe........

kalau bole, nak juga matangkan sikit diri cuz nanti takut x dpt kawal diri...hehe..maklumlah kan byk yang mencabar iman dan kesabaranku skrg..huhuhu.......indak pa..slowly, everything will turn out fine....yang penting family di sisi and kawan sebenar di sisi sebelah untuk membantu......love u guys sooo much....eh macam tulis wasiat pla aku nie...hahahaha....lau ada yang tikam aku dri blkng, aku diam2 je lah..jgn mengaku cuz ++++++ lagi aku benci kamu....kalau ada yg x puas hati, bole bawa bual kan....hehehe....but xmau lah cuz teda masa mau layan....kekeke....'

sebagai konklusinya, inginku nyatakan bahawa SAYA TIDAK KESAH APA2 PUN....wakakaka.....i love my life and myself.....:)

3 comments:

  1. wow..
    hebat ko pnya cerita ini kali..
    hahahaha..
    biar la drg sabotaj ko ka..
    kasi sakit ko ka..
    kasi nangis ko ka..
    at least..
    YOU ARE WHO YOU ARE!!.
    u cant change for who you want to be..
    and sa bangga ada kwan mcm ko..
    yg drg smua yg backstab ko tu..
    drg jeles dgn ko..
    yg ko ni perfect in everything you do..
    drg mo halang ko tp ko berjaya limpasi tu halangan..
    padan muka drg plan runtuhkan seseorg nda menjadi..
    btw..
    ingat dengan tuhan n karma..
    pray to God and i'll pray for you..
    ^_^ peace bff ^_^

    ReplyDelete
  2. oh, now i know that u're in third sem... XD
    yeah, that's life no matter it's within the campus or outside world... be strong!
    oh yeah, i just got the chance to blogwalking here..please do visit mine too at haneul-bluesky.blogspot.com

    ReplyDelete