Monday, January 10, 2011

lega hatiku..azam baruku telah bertukar..

selepas meluahkan perasaan yg tersirat di hati semalam, lega hatiku...nampaknya azam baruku untuk menguruskan masalah diri sendiri tanpa bantuan kawan MEMANG SALAH....mereka lah yg banyak membantu dan memberi sokongan (biarpun mereka nie kuat menyindir and main2) tanpa was2..kena buang perasaan yg x baik ini supaya dapat perbaiki diri sendiri..azamku untuk menjadi orang yang lebih baik daripada last year pasti boleh tercapai...seriously...ada kawanku nie..saya betul2 tidak dapat maafkan awak kerana sdh lama saya bersabar dengan ko...segala sindiran dan tikaman belakang yang awak telah buat mmg susah nak lupakan..seperti biasa...can forgive but cannot forget...u memang orang yg memualkan bagiku...semoga karma kena balik ko..

kan awak nie x suka saya..and suka betul cari pasal kan..?x apa...what u wish for will come true now..cubalah ko cross boundaries denganku lagi kali nie..rasalah my hellish mouth yg menjadi TRADEMARK EDNY selama nie (huahuahua)....sangat bodoh saya nie sebab bersabar ja dgn ko...pui lah...!! anyway finish about setan tu...im want to say sorry kepada kawan2ku yang telah saya pinggirkan kamu..bukannya apa..cuma saya cuba nak jadi matang sikit and nak handle segala2nya sendiri..tapi skrang...saya tak patut pinggirkan kmu...minta maaf sangat..( P/S: yang ORG TU JGN PERASAN KMU KAWAN SAYA...)

walauapapun..semalam sa sngt gembira..hehehehe..biarpun koir kami masih perlu diperbaiki, sa tetap happy smlm..hehehe...nak tau?...JANGAN SIBUK lah....hahaha..saya nak berazam untuk keep myself motivated..tak nak jadi mcm yg dulu....and kali nie....kalau ada yang x puas hati denganku..cakap jer depan2..JANGAN CAKAP BELAKANG...!! PASTU PANDAI LAGI PUTAR BELIT CERITA SAMPAI SAYA SENDIRI TERMAKAN NIE..shit!! seperti biasa...saya bukan nak timbulkan kontroversi..tapi saya nak meningkatkan prestasi bersama...

~peace no war~
       edny

2 comments: