Tuesday, February 15, 2011

Last Monday Night~~(lagu katy perry)

kalau kamu dengar lagu katy perry Last Friday Night (sila dengar tu lagu..syok..~), itulah yang berlaku dengan diriku..cuma friday tu tukar pegi monday...hehe...seriously..memang saya tidak sangka apa yang berlaku semasa 'itu' berlaku...seriously..i've hurt my friends physically and mentally...i faham kalau kamu marah..sebab perlakuan saya semalam memang teruk..urrggghh...malunya bila fikir balik....kalau kawan2 mau marah or tdk layan sa, sa faham...saya betul2 minta maaf atas apa yang berlaku....memang sangat bodoh dan paluilah..huru hara lagi tu..bgs2 sdh mood kita semlam, and i had to ruined it...BODOHHH!!

kali nie..pengajaran yang sgt baik dan bagus telah saya pelajari...jangan ambi benda ITU!!! benda tu telah menukar edny yang baik ke edny yang setan...kalau saya di tempat kamu semlm...gerenti saya belasah cukup2 oh..tdk sangka kamu boleh bersabar...sangat memalukan dan bodoh betul sa oh...!!! ahhh!!! saya tetau mcm mana mau berdepan dengan kamu semua..sedangkan fikir nie benda pun sdh buat saya mau titiskan air mata apatah lagi mau jumpa kamu...

huhu.....sa betul2 minta maaaafff sangat3...memang salah saya...semoga kamu dapat maafkan saya k....buduh betul punya setan aku nie...starting to hate myself now...huhu...

No comments:

Post a Comment